

Tämä sivusto on neutraali: Laatusiisti / Limpieza de Rosa ei kerää käyttäjätietoja. EHDOT Sopimuspuolet ja soveltamisala Nämä ehdot koskevat LAATUSIISTI ja Asiakkaan välistä palvelusopimusta. Sopimuksen tarkoitus ja kohde Sopimuksen tarkoituksena on määritellä ehdot, joilla LAATUSIISTI tarjoaa kotipalvelua Asiakkaalle. Sopimuskausi Sopimus tulee voimaan, kun Asiakas on hyväksynyt ehdot, tilannut palvelun ja vastaanottanut vahvistuksen ja laskun. Asiakas vahvistaa, että hän on antanut riittävät ja oikeat tiedot kohteesta, jotta LAATUSIISTI-asiakaspalvelu voi suorittaa tilatun palvelun. Yksittäisen tilauksen osalta sopimus on voimassa, kunnes asiakas on hyväksynyt suoritetun palvelun. Asiakas voi tehdä myös normaalin tilauksen eli toistuvan varauspyynnön, jolloin palvelun sisällöstä ja ajoituksesta sovitaan erikseen. Tällöin jokaisesta tilauksesta lähetetään asiakkaalle erillinen vahvistus ja lasku. Kumpikin osapuoli voi lopettaa toistuvan varauspyynnön ilmoittamalla siitä toiselle osapuolelle. Palvelut LAATUSIISTI tarjoaa siivous- ja kotipalvelua. LAATUSIISTI Asiakas tilaa palvelun tunneissa ja tilatun palvelun kesto ja asiakkaan toiveet vaikuttavat suoritettavien tehtävien määrään. Kotipalveluiden hinnat ja laskutushinnat ovat voimassa olevan hinnaston mukaiset ja sisältävät voimassa olevan arvonlisäverokannan mukaisen arvonlisäveron. Emme veloita asiakkaalta asiakaspalvelumme matkakuluja. LAATUSIISTI pidättää oikeuden hintojen muutoksiin. Yksittäinen varaus maksetaan varauksen yhteydessä verkossa. Tavallisista varauksista lähetämme laskun varauspäivänä. Mikäli varaus peruuntuu LAATUSIISTI:n vuoksi, hyvitämme asiakkaalle ennakkoon maksetun maksun. Palautamme maksun myös, jos asiakas peruuttaa varauksen kaksi (2) päivää ennen varausaikaa. Myöhemmistä peruutuksista veloitamme yhden (1) tunnin palvelumaksun. Asiakas voi siirtää palvelun veloituksetta ilmoittamalla siitä meille kaksi (2) päivää ennen varausaikaa. Tavallisista varauksista lähetämme laskun pääasiassa sähköpostitse. Paperilaskuista veloitamme 2,80 euron laskutusmaksun. Maksumuistutuksista veloitamme lisäksi 5 euron laskutusmaksun. Asiakkaan velvollisuudet Asiakas on velvollinen toimittamaan LAATUSIISTI asiakaspalvelun edustajalle kaikki palvelun suorittamiseksi tarvittavat tiedot. Asiakkaan tulee kertoa esimerkiksi allergioista, jotta voimme käyttää oikeita puhdistusaineita. Asiakkaan kotona tapahtuvassa palvelussa asiakkaan tulee varmistaa myös asiakaspalvelun edustajan pääsy kotiin. Irtisanominen, siirto tai peruuttaminen Asiakkaalla on oikeus irtisanoa, siirtää tai peruuttaa tilaamansa palvelu ilmoittamalla siitä LAATUSIISTIIN kaksi (2) päivää ennen sovittua palvelun suoritusaikaa. Myöhemmistä peruutuksista veloitamme 50 % sovitusta palveluhinnasta. Mikäli peruutus tehdään sovittuna toteutuspäivänä, veloitamme palvelun täyden hinnan. Ylivoimainen este LAATUSIISTI ei vastaa sopimusvelvoitteiden täyttämättä jättämisestä tai viivästymisestä, joka johtuu ylivoimaisesta esteestä, kuten työtaistelusta, mellakasta, luonnonkatastrofista, sähkö- tai tietoliikennekatkoksista tai muista vastaavista sen vaikutusmahdollisuuksista riippumattomista seikoista. Ylivoimaiseen esteeseen kuuluvat myös liikenneruuhkat, onnettomuudet ja LAATUSIISTI-asiakaspalvelun edustajien sairaudet. Reklamaatiot ja huomautukset Mikäli Asiakas on tyytymätön tilaamaansa palveluun, tulee hänen ilmoittaa asiasta kirjallisesti LAATUSIISTIIN kahden (2) päivän kuluessa palvelun suorittamisesta tai virheen havaitsemisesta tai hänen olisi pitänyt havaita. Sopimuksen irtisanominen Asiakkaalla on oikeus purkaa sopimus välittömästi, jos LAATUSIISTI laiminlyö olennaisesti sopimusvelvoitteensa tai muuten olennaisesti rikkoo näitä ehtoja. LAATUSIISTILLA on oikeus purkaa sopimus välittömästi, jos Asiakas ei maksa laskujaan eräpäivänä tai muuten olennaisesti rikkoo näitä ehtoja.